Monday, April 27, 2009

mEmOrY tErC!pt@

Terlalu rindu la ngan kenangan dulu...hang out wif mmber n stdy same2 ngan mmber2...pasni xde da sume 2....masing2 ade haluan sndiri...rindu korang sume...kenangan jer yang dpt tersemat dalam hati aku...cheeewaah...hihihihi



** tmpat : Berjaya Times Square @ time : x igt dah bile tp lam tgh hr kot pas tgk wyg @ lokasikedai : kedai kasut **




Ni la Ba..rindu kat Ba...da lame la aku x jmpe Ba...Ba pon x continue kat sini da...
hopefully dapat jmpe Ba lg...sbb aku rindu sgt2 ngan Ba...huhuhu




Ha...ni dak 3 ekor ni....lam klas pon nak snap ak ker???allo lecturer der kat depan tau.....korang bole nak bergambar kat belakang kan...BIADAP~hikhikhik





aik...ni sape plak nih...hehehehe...saje nk pomot muke korang...wahahahaha....pdn muker...kihkihkih...



p/s: frenz forever...love u all!!!nanti aku upload pic member2 yang lain plak k...sbb byk knangan aku dgn korang sume =)

0 comments: